آ
-
آموزش
طراحی و اعتبارسنجی برنامه درسی رشته کارشناسی ارشد فن آوری اطلاعات در آموزش از دیدگاه صاحبنظران عنوان کوتاه انگلیسی (en) [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 129-101]
-
آموزش عالی
واکاوی سبک رهبری دانشگاههای جامع تهران بر مبنای الگوی سایبرنتیک [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 69-41]
-
آموزش عالی
واکاوی تمایلات انتقادی در ارزیابی تضمین کیفیت کارآفرینی دانشجویان [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 47-27]
-
آموزش عالی
تدوین و ارائه مدل شایستگیهای دموکراتیک استادان در آموزش عالی )مورد مطالعه: استاتید دانشگاه کردستان) [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 175-155]
-
آموزش عالی فنیوحرفهای و مهارتی
سناریویی از آیندۀ آموزش عالی فنیوحرفهای و ضرورت مداخله و سیاستگذاری مناسب [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 73-27]
-
آموزشکدههای فنیوحرفهای
سناریویی از آیندۀ آموزش عالی فنیوحرفهای و ضرورت مداخله و سیاستگذاری مناسب [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 73-27]
ا
-
اثربخشی
استفاده از معیارهای ارگونومیک برای ارزیابی کیفیت آموزش الکترونیکی در دانشگاه کردستان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 123-105]
-
اخلاق
رابطه اخلاق حرفهای و سلامت سازمانی با کیفیت زندگی کاری اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 136-107]
-
اخلاق حرفهای
رابطه اخلاق حرفهای و سلامت سازمانی با کیفیت زندگی کاری اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 136-107]
-
اداره کل تربیتبدنی
تدوین راهبردهای توسعه ورزش دانشگاه فرهنگیان بر اساس مدل جامع تدوین استراتژی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 191-167]
-
ارزیابی
بررسی عملکرد هیأت های نظارت و ارزیابی استانی از نگاه مسئولان نظارت و ارزیابی استانی دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 155-130]
-
ارگونومی
استفاده از معیارهای ارگونومیک برای ارزیابی کیفیت آموزش الکترونیکی در دانشگاه کردستان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 123-105]
-
اشتغالپذیری
شناسایی موانع و راهکارهای توسعۀ اشتغالپذیریِ فارغالتحصیلانِ کارشناسی در دورههای علوم رفتاری [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 100-73]
-
اعتبارسنجی
طراحی و اعتبارسنجی برنامه درسی رشته کارشناسی ارشد فن آوری اطلاعات در آموزش از دیدگاه صاحبنظران عنوان کوتاه انگلیسی (en) [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 129-101]
-
اعتماد اجتماعی
برسی تاثیر هوش اجتماعی بر اعتماد اجتماعی و انزوای اجتماعی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 20-1]
-
الگو
طراحی الگوی سنجش شایستگی مدیران نهادهای علمی: رویکرد فراترکیب [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 26-1]
-
الگوی سایبرنتیک
واکاوی سبک رهبری دانشگاههای جامع تهران بر مبنای الگوی سایبرنتیک [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 69-41]
-
انزوای اجتماعی
برسی تاثیر هوش اجتماعی بر اعتماد اجتماعی و انزوای اجتماعی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 20-1]
ب
-
بالندگی
شناسایی عوامل اثرگذار بر بالندگی کارکنان دانشگاه دولتی یاسوج [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 79-21]
-
بالندگی کارکنان
شناسایی عوامل اثرگذار بر بالندگی کارکنان دانشگاه دولتی یاسوج [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 79-21]
-
برنامه درسی
تبیین اهداف الگوی برنامه درسی مسئله محور در دوره پیش دبستانی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 100-80]
پ
-
پرورش روحیه کارآفرینی
واکاوی تمایلات انتقادی در ارزیابی تضمین کیفیت کارآفرینی دانشجویان [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 47-27]
ت
-
تامل های حرفه ای
کارکرد کنش پژوهی در توسعه حرفه ای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 150-126]
-
تبیین اهداف
تبیین اهداف الگوی برنامه درسی مسئله محور در دوره پیش دبستانی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 100-80]
-
تجربههای زیستهی دانشآموزان
بررسی تجربههای زیسته از یادگیرهای پنهان در استفاده از ویدئو گیمها و انیمیشنها (مطالعهای پدیدارشناسانه) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 151-124]
-
تحلیل رفتگی شغلی
تحلیل ساختاری رهبری اصیل و رهبری پدرسالارانه با تحلیل رفتگی شغلی کارکنان دانشگاه های آزاد اسلامی جنوب غرب تهران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 104-70]
-
تربیت تکنسین ماهر
سناریویی از آیندۀ آموزش عالی فنیوحرفهای و ضرورت مداخله و سیاستگذاری مناسب [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 73-27]
-
تمایلات انتقادی
واکاوی تمایلات انتقادی در ارزیابی تضمین کیفیت کارآفرینی دانشجویان [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 47-27]
-
توسعه حرفه ای
کارکرد کنش پژوهی در توسعه حرفه ای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 150-126]
ج
-
جهتگیری هدف تحصیلی
بررسی رابطه جهتگیری هدف تحصیلی و مسئولیتپذیری دانشجومعلمان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 13-1]
چ
-
چالش
شناسایی چالشهای نظام یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 40-14]
د
-
دانشجومعلمان
بررسی رابطه جهتگیری هدف تحصیلی و مسئولیتپذیری دانشجومعلمان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 13-1]
-
دانشگاه
واکاوی سبک رهبری دانشگاههای جامع تهران بر مبنای الگوی سایبرنتیک [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 69-41]
-
دانشگاه یاسوج
شناسایی عوامل اثرگذار بر بالندگی کارکنان دانشگاه دولتی یاسوج [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 79-21]
-
دانشگاه فرهنگیان
بررسی رابطه جهتگیری هدف تحصیلی و مسئولیتپذیری دانشجومعلمان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 13-1]
-
دانشگاه فرهنگیان
شناسایی مولفههای سرمایه فکری مدرسان دانشگاه فرهنگیان خراسانشمالی: یک پژوهش کیفی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 166-137]
-
دانشگاه فرهنگیان
رابطه اخلاق حرفهای و سلامت سازمانی با کیفیت زندگی کاری اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 136-107]
-
دانشگاه فرهنگیان
تدوین راهبردهای توسعه ورزش دانشگاه فرهنگیان بر اساس مدل جامع تدوین استراتژی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 191-167]
-
دانشگاه فرهنگیان
بررسی عملکرد هیأت های نظارت و ارزیابی استانی از نگاه مسئولان نظارت و ارزیابی استانی دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 155-130]
-
دانشگاه فنیوحرفهای
سناریویی از آیندۀ آموزش عالی فنیوحرفهای و ضرورت مداخله و سیاستگذاری مناسب [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 73-27]
-
دانشگاه های آزاد اسلامی
تحلیل ساختاری رهبری اصیل و رهبری پدرسالارانه با تحلیل رفتگی شغلی کارکنان دانشگاه های آزاد اسلامی جنوب غرب تهران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 104-70]
-
دوره پیش دبستانی
تبیین اهداف الگوی برنامه درسی مسئله محور در دوره پیش دبستانی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 100-80]
ر
-
رضایت شغلی
تأثیر معنویت محیط کار بر عملکرد کارکنان با نقش میانجی رضایت شغلی و رفتار انحرافی محیط کار [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 72-48]
-
رضایمندی و آموزش های الکترونیکی&emsp
استفاده از معیارهای ارگونومیک برای ارزیابی کیفیت آموزش الکترونیکی در دانشگاه کردستان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 123-105]
-
رفتار انحرافی در محل کار
تأثیر معنویت محیط کار بر عملکرد کارکنان با نقش میانجی رضایت شغلی و رفتار انحرافی محیط کار [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 72-48]
-
رهبری اصیل
تحلیل ساختاری رهبری اصیل و رهبری پدرسالارانه با تحلیل رفتگی شغلی کارکنان دانشگاه های آزاد اسلامی جنوب غرب تهران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 104-70]
-
رهبری پدرسالارانه
تحلیل ساختاری رهبری اصیل و رهبری پدرسالارانه با تحلیل رفتگی شغلی کارکنان دانشگاه های آزاد اسلامی جنوب غرب تهران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 104-70]
-
روابط ساختاری
بررسی روابط ساختاری بین مدیریت دانش با کارآفرینی دانشجویان با نقش میانجی فرهنگ سازمانی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 106-74]
-
روش کیفی
شناسایی مولفههای سرمایه فکری مدرسان دانشگاه فرهنگیان خراسانشمالی: یک پژوهش کیفی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 166-137]
س
-
سبک رهبری
واکاوی سبک رهبری دانشگاههای جامع تهران بر مبنای الگوی سایبرنتیک [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 69-41]
-
سرمایه فکری
شناسایی مولفههای سرمایه فکری مدرسان دانشگاه فرهنگیان خراسانشمالی: یک پژوهش کیفی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 166-137]
-
سلامت سازمانی
رابطه اخلاق حرفهای و سلامت سازمانی با کیفیت زندگی کاری اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 136-107]
-
سنجش شایستگی
طراحی الگوی سنجش شایستگی مدیران نهادهای علمی: رویکرد فراترکیب [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 26-1]
ش
-
شایستگی
تدوین و ارائه مدل شایستگیهای دموکراتیک استادان در آموزش عالی )مورد مطالعه: استاتید دانشگاه کردستان) [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 175-155]
-
شایستگی دموکراتیک
تدوین و ارائه مدل شایستگیهای دموکراتیک استادان در آموزش عالی )مورد مطالعه: استاتید دانشگاه کردستان) [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 175-155]
-
شغل معلمی
کارکرد کنش پژوهی در توسعه حرفه ای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 150-126]
ص
-
صاحبنظران
طراحی و اعتبارسنجی برنامه درسی رشته کارشناسی ارشد فن آوری اطلاعات در آموزش از دیدگاه صاحبنظران عنوان کوتاه انگلیسی (en) [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 129-101]
ط
-
طراحی
طراحی و اعتبارسنجی برنامه درسی رشته کارشناسی ارشد فن آوری اطلاعات در آموزش از دیدگاه صاحبنظران عنوان کوتاه انگلیسی (en) [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 129-101]
ع
-
علوم رفتاری
شناسایی موانع و راهکارهای توسعۀ اشتغالپذیریِ فارغالتحصیلانِ کارشناسی در دورههای علوم رفتاری [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 100-73]
-
عملکرد کارکنان
تأثیر معنویت محیط کار بر عملکرد کارکنان با نقش میانجی رضایت شغلی و رفتار انحرافی محیط کار [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 72-48]
-
عوامل روانشناختی
واکاوی تمایلات انتقادی در ارزیابی تضمین کیفیت کارآفرینی دانشجویان [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 47-27]
ف
-
فارغالتحصیلان
شناسایی موانع و راهکارهای توسعۀ اشتغالپذیریِ فارغالتحصیلانِ کارشناسی در دورههای علوم رفتاری [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 100-73]
-
فراترکیب
طراحی الگوی سنجش شایستگی مدیران نهادهای علمی: رویکرد فراترکیب [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 26-1]
-
فرایند یاددهی-یادگیری
شناسایی چالشهای نظام یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 40-14]
-
فرهنگ سازمانی
بررسی روابط ساختاری بین مدیریت دانش با کارآفرینی دانشجویان با نقش میانجی فرهنگ سازمانی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 106-74]
-
فرهنگ کارآفرینی دانشگاهی
طراحی و تبیین مدل تاثیر گرایش کارآفرینانه و تحول در ماموریت دانشگاه بر فرهنگ کارآفرینی دانشگاهی ( مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی منطقه 2) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 125-101]
-
فن آوری اطلاعات
طراحی و اعتبارسنجی برنامه درسی رشته کارشناسی ارشد فن آوری اطلاعات در آموزش از دیدگاه صاحبنظران عنوان کوتاه انگلیسی (en) [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 129-101]
ک
-
کارایی
استفاده از معیارهای ارگونومیک برای ارزیابی کیفیت آموزش الکترونیکی در دانشگاه کردستان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 123-105]
-
کارآفرینی دانشجویان
بررسی روابط ساختاری بین مدیریت دانش با کارآفرینی دانشجویان با نقش میانجی فرهنگ سازمانی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 106-74]
-
کارشناسی
شناسایی موانع و راهکارهای توسعۀ اشتغالپذیریِ فارغالتحصیلانِ کارشناسی در دورههای علوم رفتاری [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 100-73]
-
کارکنان
شناسایی عوامل اثرگذار بر بالندگی کارکنان دانشگاه دولتی یاسوج [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 79-21]
-
کیفیت زندگی کاری
رابطه اخلاق حرفهای و سلامت سازمانی با کیفیت زندگی کاری اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 136-107]
-
کیفیت عملکرد
بررسی عملکرد هیأت های نظارت و ارزیابی استانی از نگاه مسئولان نظارت و ارزیابی استانی دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 155-130]
-
کنش پژوهی
کارکرد کنش پژوهی در توسعه حرفه ای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 150-126]
گ
-
گرایش کارآفرینانه
طراحی و تبیین مدل تاثیر گرایش کارآفرینانه و تحول در ماموریت دانشگاه بر فرهنگ کارآفرینی دانشگاهی ( مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی منطقه 2) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 125-101]
م
-
ماتریس کمی برنامه ریزی استراتژیک
تدوین راهبردهای توسعه ورزش دانشگاه فرهنگیان بر اساس مدل جامع تدوین استراتژی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 191-167]
-
ماموریت دانشگاه
طراحی و تبیین مدل تاثیر گرایش کارآفرینانه و تحول در ماموریت دانشگاه بر فرهنگ کارآفرینی دانشگاهی ( مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی منطقه 2) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 125-101]
-
مدیران دانشگاهی
طراحی الگوی سنجش شایستگی مدیران نهادهای علمی: رویکرد فراترکیب [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 26-1]
-
مدیریت
واکاوی سبک رهبری دانشگاههای جامع تهران بر مبنای الگوی سایبرنتیک [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 69-41]
-
مدیریت دانش
بررسی روابط ساختاری بین مدیریت دانش با کارآفرینی دانشجویان با نقش میانجی فرهنگ سازمانی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 106-74]
-
مدرسان
شناسایی مولفههای سرمایه فکری مدرسان دانشگاه فرهنگیان خراسانشمالی: یک پژوهش کیفی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 166-137]
-
مسئله محور
تبیین اهداف الگوی برنامه درسی مسئله محور در دوره پیش دبستانی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 100-80]
-
مسئولیتپذیری
بررسی رابطه جهتگیری هدف تحصیلی و مسئولیتپذیری دانشجومعلمان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 13-1]
-
معنویت محل کار
تأثیر معنویت محیط کار بر عملکرد کارکنان با نقش میانجی رضایت شغلی و رفتار انحرافی محیط کار [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 72-48]
-
موانع
شناسایی موانع و راهکارهای توسعۀ اشتغالپذیریِ فارغالتحصیلانِ کارشناسی در دورههای علوم رفتاری [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 100-73]
ن
-
نظام آموزش عالی
شناسایی چالشهای نظام یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 40-14]
-
نهادهای علمی
طراحی الگوی سنجش شایستگی مدیران نهادهای علمی: رویکرد فراترکیب [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 26-1]
و
-
ویدئوگیمها و انیمیشنها
بررسی تجربههای زیسته از یادگیرهای پنهان در استفاده از ویدئو گیمها و انیمیشنها (مطالعهای پدیدارشناسانه) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 151-124]
ه
-
هوش
برسی تاثیر هوش اجتماعی بر اعتماد اجتماعی و انزوای اجتماعی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 20-1]
-
هوش اجتماعی
برسی تاثیر هوش اجتماعی بر اعتماد اجتماعی و انزوای اجتماعی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 20-1]
ی
-
یادگیری الکترونیکی
شناسایی چالشهای نظام یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 40-14]
-
یادگیری پنهان
بررسی تجربههای زیسته از یادگیرهای پنهان در استفاده از ویدئو گیمها و انیمیشنها (مطالعهای پدیدارشناسانه) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 151-124]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد